remek hely túrázni, úszni, vagy csak venni… – Harriman State Park

sok nagy túrák Harriman State Park; Ez egy mérsékelt 5.5 mérföld áramkör túra, az egyik kedvencem szinte minden nap minden évszakban.
vegye N. J. Route 17 észak felé a New York állam Thruway és az első kijárat, Exit 15a (Sloatsburg). Forduljon balra a rámpa alján a N. Y. Route 17 north felé, és haladjon tovább Sloatsburg faluján keresztül. Közvetlenül a falu mellett forduljon jobbra a lámpánál, a “Seven Lakes Drive/Harriman State Park.”Kövesse a Seven Lakes Drive-ot körülbelül 7,8 mérföldre a Skannatati-tó parkolójához, az út bal oldalán. A parkolóhoz való kanyar 0,7 mérföldnyire van a Kanawauke körön túl.
Iron Mines Loop
a kioszk északnyugati sarkában a parkoló, kövesse a aqua-lángolt hosszú út mentén az északi parton a Skannatati-tó egy sziklás gyalogút egy hegyi babér bozót. Fél mérföld alatt az ösvény elhajlik a tótól, keresztezi a Pine Swamp patakot, majd hamarosan áthalad egy hatalmas szikla párkányon a jobb oldalon. Körülbelül 1,3 mérföldre a kezdetektől, akkor mászni egy csomópont a sárga lángú Dunning Trail (lefektetett 1933-ban Dr. James M. Dunning, önkéntes a Appalache Mountain Club).
medve balra, és kövesse a közös hosszú ösvény és Dunning Trail, amely röviden fut együtt. Amikor az ösvények eltérnek egymástól, a bal oldali villával haladjon tovább a Dunning Trail sárga lángjai után, amely laurelen keresztül ereszkedik le egy széles erdei út mentén.
Rock párkány mentén hosszú utat kezdete felé a túra. Fotó: Daniel Chazin.At az ereszkedés alapja, a nyomvonal mindkét oldalán kőalapokat észlel. Ezek a falu maradványai, amelyeket az 1800-as évek végén építettek a szomszédos Hogencamp bányában dolgozók elhelyezésére, amely 1870-től 1885-ig működött. James M. Ransom történész szerint egykor 20 ház, több istálló, egy iskola és egy üzlet volt ezen a helyen.
átkelés után egy patak, akkor megfigyelni egy kő platform balra. Zagyból épült (a bányászati folyamat során eldobott kődarabok). Cölöpök zagy található az egész bányászati helyszínen. Rövid távolságon túl, észrevesz egy függőleges aknatengelyt, ról ről 25 láb átmérőjű, a nyomvonal jobb oldalán. Egy öntöttvas cső nyúlik ki a tengelyből, amely vízzel van feltöltve. Rendkívül óvatosan járjon el, amikor megközelíti ezt a nyitott tengelyt! Az ösvény másik oldalán vasrudak láthatók, amelyek egy omladozó beton alapból állnak ki (most fűvel borítva), kővel bélelt kút, három láb átmérőjű, azon túl.
sok más érdekes maradványai bányászati tevékenység a területen. Azoknak, akik szélesebb körben szeretnék felfedezni a környéket, konzultálniuk kell Edward Lenik Iron Mine Trails-jével (már elérhető a Trail konferencián e-könyvként).
haladjon tovább dél felé a Dunning Trail mentén, bal oldalon egy mocsár mellett. Az ösvény hamarosan jobbra kanyarodik. A régi füves út egyik szakaszát, amelyet az ösvény követ, bánya zagyok felhasználásával alaposan felépítették. Ennek az útnak egy szakaszát egykor “görbe út” néven ismerték, mivel sok görbét követ a dombok körül, hogy megpróbálja az utat a lehető legegyenletesebben tartani. A bal oldalon látható tó kis hosszú tó.
miután egy mérföld a Dunning Trail, akkor jön egy nagy csupasz, sziklás terület, az úgynevezett “Bowling sziklák” a sziklák, hogy pont a csupasz szikla. Az ösvény egy meglehetősen nyitott területen folytatódik, balra kilátással a déli gerinc felett.
körülbelül 0,4 mérföldre a Bowling Rocks, miután egy rövid mászás, akkor elér egy csomópont a piros-dot-on-fehér lángolt Ramapo-Dunderberg (R-D) nyomvonal. (Ez a kereszteződés, amely egy gerinc tetején található, könnyen kihagyható. Ha úgy találja, hogy hosszú, egyenletes ereszkedést kezd, túl messzire ment, és vissza kell térnie a legmagasabb pontra, ahol a csomópont található.) Forduljon jobbra, és kövesse a piros-dot-on-fehér lángok észak felé.
Ön most körülbelül félúton a túra.
a csomóponttól északra fekvő területet 2001-ben erdőtűz sebesítette meg. Most kezdett regenerálódni, sok nagy örökzöld fa nőtt időközben, de számos égett fatörzs még mindig látható.
egy rövid távolságra előre, az R-D Trail keresztezi a hatalmas nyílt szikla felületén, az úgynevezett Whaleback. Csak azon túl, keressen egy plakettet egy sziklán az ösvény jobb oldalán. George E. Goldthwaite, a New York-i Fresh Air Club tagja emlékére helyezték, akiről azt állították, hogy kevesebb, mint öt óra alatt bejárta az egész 21 mérföldes K + F ösvényt-elég nagy bravúr a meredek, sziklás ösvény túrázásához!
az ösvény most meredeken leereszkedik egy sziklafalra, hogy átkeljen egy patakon egy rönkhídon, és felmászik a kék lángú Lichen Trail kereszteződéséhez (amely bal oldalon kezdődik). Rövid távolságra túl, az R-D nyomvonal egy nagy, túlnyúló szikla alatt halad el, amelyet “hajó sziklának” neveznek, mert hasonlít a hajó orrához.
az ösvény folytatódik előre mászni Hogencamp Mountain. Ennek az 1353 méteres hegynek a csupasz sziklacsúcsa-a Harriman Állami Park egyik legmagasabb pontja – széles panorámát nyújt a környékre. A torony látható egyenesen előre a távolban egy mikrohullámú relé torony AT&T, közelében található Gate Hill Road. Az ösvény itt éles balra fordul, és egyenletes ereszkedést kezd, hamarosan áthalad egy fiatal bürök erdőn.
az alapja a süllyedés, akkor éri el a “Times Square” jelölt kandalló mellett egy hatalmas szikla. Azért nevezték el, mert három ösvény találkozásánál található, és népszerű találkozóhelyként szolgál a túrázók számára. Itt forduljon jobbra, és kövesse az Arden-Surebridge (a-SB) ösvényt, amelyet fordított-piros-háromszög-fehér lángok jelölnek (meg kell különböztetni a Ramapo-Dunderberg nyomvonal piros-pont-fehér lángjaitól). Az A-SB nyomvonal rövid ideig fut a hosszú úttal együtt,de szinte azonnal balra halad, és egy régi bányászati úton kezd egyenletes ereszkedést. Fél mérföld alatt eléri a sárga lángú Dunning Trail északi végét, ahol egy vonzó kaszkád alatt halad át egy patakon.
csak túl a patak átkelés, észre fogod venni, egy nagy téglalap alakú vágás a domboldalon balra a nyomvonal. Ez az ásatás a Pine Swamp bánya része, egy másik bányászati vállalkozás a környéken, amelyet 1830 körül nyitottak meg, és 1880-ig időszakosan dolgoztak. Ahogy továbbra is az ösvény mentén, számos más ásatások
és nyitott gödrök (most tele vízzel) is látható. Az egyik érdekes tulajdonság, amely a második ásatásban látható, egy hosszú, kerek mélyedés a sziklában – a bánya feltárásához használt fúrófej által hagyott jel.
miután elhaladt ezeken a bányanyílásokon, az ösvény jobbra halad, és leereszkedik az erdőbe. Hamarosan, akkor át egy kőfal és több kő alapjait a bal oldalon a nyomvonal. Ezek a falu maradványai, amelyek egykor a közeli bányában helyezték el a munkásokat.
az A-SB ösvény most elhalad a Pine Swamp északi végén, és megkezdi a Pine Swamp Mountain vállára való emelkedést. Miután elhaladt egy kereszteződésen a Vöröskereszt nyomvonal, az A-SB nyomvonal leereszkedik a Skannatati-tó parkolójába, ahol a túra megkezdődött. Útközben az Askoti-tó a bal oldali fákon keresztül látható.